Gebeliğe Bağlı Cildimizde Oluşabilecek Değişiklikler

Hamilelik Döneminde Cilt Değişiklikleri Hangi kadında gebelikte ne gibi bir cilt değişikliği ortaya çıkacağını tahmin etmek zordur. Bazı anne adayları
Okumaya Devam Et
Gebe Olduğumu Öğrendim, Şimdi Ne Yapmalıyım?

Tebrikler gebesiniz… Gebelik testi  yaptınız ve pozitif… Peki şimdi ne yapmalısınız? Öncelikle gebe olduğunuzu ve sağlıklı bir gebelik olduğunu teyid edebilmek
Dörtlü test

16.Hafta ve 18.Hafta Üçlü teste kandaki İnhibin A değerinin ölçümü eklenmesiyle elde edilen testtir. Amniyosentez sonucu yakalanan Down sendromlu bebekler
İkili test

10.Hafta ve 14. Hafta İkili testin amacı Down sendromunun erken gebelik haftalarında yakalanmasıdır.Son adet tarihine göre 9-13. gebelik haftaları arasında
Kan Testleri

Uygulama Zamanları 6. Hafta ve 8. Hafta Gebenin kan grubu Rh negatif, eşinin kan grubu Rh pozitif olması durumunda Kan
Ultrasonografi
ultrasonografi-gebelik-testi

Ultrasonografi
Uygulama Zamanları 6. Hafta ve 8. Hafta Ultrasonda düzgün gebelik kesesi içinde kalp atımı olan embriyo ile embriyoyu besleyen keseyi
Düşükle İlgili Bazı Sorular ve Cevapları

Ne zaman yeniden hamile kalınabilir? Düşük olmasının ardından, genelde ilk ilişki için 1 hafta civarında beklenmesi gerekmektedir. Tekrar hamile olmadan
Düşük Türleri Nelerdir

Düşük tehdidi Rahim ağzında açılma görülmez, ancak bebek yerindedir. Hafif bir kanama meydana gelmiş olabilir. Tedavisi için, yatak istirahati ve
Düşük tanısı ve nedenleri

Düşükte tanı, muayene esnasında rahim ağzında hamilelik ürününün görülmesi veya bununla beraber ultrasonografide esnasında hamileliğin bozulduğunun saptanması ile konmaktadır. Düşük
Düşük nedir?

Hamilelik döneminin ilk 20 haftasında oluşan hamilelik kayıplarına düşük denir. Düşüklerin %80’i ilk 12 hafta içerisinde meydana gelir. Düşüklerin yaklaşık
Kürtajla İlgili Sorular

İlk adet ne zaman görülecektir? İşlemden ortalama bir ay sonra (kişinin bir periyot uzunluğu sonrasında) normal adet görülecektir. İlk adette
Okumaya Devam Et
Kürtaj sonrası neler yapılmalıdır?

Kürtaj eğer genel anesteziyle yapılmışsa ilk gün için biraz sersemlik hissi, bulantı, halsizlik, hafif kasık ağrısı ve hafif kanama olması